Regn regn regn

Semestern är på gång 🙏 första veckan avklarad men detta har varit den regnigaste juli jag kan minnas. Inte en enda dag har tillbringats i poolen efter värmeböljan. Jag som sett fram emot långa lata dagar i poolen , samla ork och energi till den långa hösten och vintern. Så blev det inte tyvärr ÄN 😊 men det är ju bara den 10. e så det är länge kvar av juli.

Saknar detta 🥰
Älskar ju att bada så detta pissväder suger.

Hade jag vetat att våra somrar hade varit varma i minst 2 månader så hade jag byggt en stor pool men jag blir så kluven för dom är dyra och kanske inte används så mycket med tanke på vädret. Vi har funderat länge men inte kommit till skott pga av våra somrar är väldigt sällan varma länge.

Tur så är jag en pyssel tant så jag har att göra varje dag ändå fast det regnar 🌧 tycker bara det är så trist för man sitter inne och trynar hela vintern ändå, vill vara UTE och helst inte i regnet 😂

Efter semestern ska jag starta upp kurser 🙏 äntligen om inget händer med smittan förstås men i små små grupper i stora rum så dom kan sitta 3 meter ifrån varandra. Å folket måste ha saknat mig för varje kurs har 23-25 anmälda och jag tar bara in 5 i varje så dessvärre kommer inte många med nu i början. Men super roligt att folk vill komma 🙏 utan dem inget SV.

Vi håller stenhårt på Folkhälsomyndighetens rekommendationer!

* För att motverka spridning så krävs det att man stannar hemma om man har det minsta lilla symtom, att man är noggrann med handhygien och att alla håller avstånd till varandra 🙏 så får vi hoppas att vi inte får en andra våg och måste sluta igen.

Vi hann i alla fall gå ut och käka innan det blev skit väder och gott var bara förnamnet.

Ville bara skriva lite så ni vet att jag lever 😊 nu ska jag avnjuta min mango smoothie och virka lite för att sen springa ut med Freja på en bajsrunda i nästa regn paus. Ha en trevlig helg på er.

2 reaktioner på ”Regn regn regn

  1. Håller med, var fan tog sommaren vägen?? Just nu är det ju fint väder, hoppas det håller i sig nu i några dagar iallafall. Jag hann ju ner i stor poolen några gånger innan värmen försvann. Vi har ju oxå spaet, men inte ens det är ju lockande om det regnar! Oh som det har varit nu så har det ju varit kallt oxå :/ Hoppas dagens väder håller sig kvar iallafall ❤

    • Det känns som att kraven har sänkts lite 😂 nu är man nöjd bara det inte regnar 🙈 men vi håller tummar och tår att det vänder snart och att solen skiner idag och att det blir mycket folk hos Hermanssons idag 🙏 brukar vara bra dessa lördagar och vädret avgör ju väldigt mycket.

Lämna en kommentar