Mitt i veckan đŸ‘

GĂ„rdagens ledig dag gick fortare Ă€n fortast. Var pĂ„ stan med syster och handlade en reflex vĂ€st Ă„t Melwin 😂 han blev sĂ„ fin i den. Han kan sĂ€kert vikariera pĂ„ vĂ€gverket oxĂ„ 😂

Sen Ă„kte vi pĂ„ taavolagĂ„rden och hĂ€mtade saffrans semlor 👍 köpte till efterrĂ€tt Ă„t sonen och Mook eftersom jag var bjuden pĂ„ middag dit sĂ„ jag slapp laga mat. Goda var dom 👍

Jag hann Ă€ven virka tvĂ„ mössor 😂 en Ă„t syrran och en Ă„t mig. Fodrade dem eftersom Annica Ă€r sĂ„ krĂ€sen med att nĂ„t sticks och allt sticks enligt henne 😂 och dom blev supervarma och sköna. Rosa foder i bomull fick hon 👍

Hon blev nöjd 👍Jag ville inte ha nĂ„gon tofs 😊 ni ser vad tjockt garn sĂ„ ni förstĂ„r hur varm den Ă€r. SĂ„ om nĂ„gon vill göra en likadan sĂ„ hittar ni mönstret hĂ€r nedan 😊 lĂ€tt som en plĂ€tt. 


Nu ska jag koka lite kaffe och chilla en stund innan det Ă€r dax att gĂ„ ut med hundarna. 

Vi ses. 

LĂ€mna en kommentar