SNÖ 😡

Jösses vad det snöar đŸ˜± vill ju ha tak dropp och sol nu. Less pĂ„ all snö. 

Idag Ă€r jag ledig och ikvĂ€ll blir det playoff 2 👍 det blev alltsĂ„ Mariestad 😊 spĂ€nnande. 


Dagen idag blir lugn, ska bara chilla och smĂ„ stĂ€da lite 😂 orkar fasiken inte skotta fram bilen 😊

Hemma med alla djuren gĂ„r din gilla gĂ„ng, Tok Olle blir mer hemma hĂ€r och stor hunden Ă€r inte sĂ„ lĂ€skig mer 😂

​

​Det Ă€r nog mer Melwin som tycker att han Ă€r lite lĂ€bbig 😂😂 kolla in minen pĂ„ honom. 

Det hĂ€r mĂ„ste vi ta in pĂ„ jobbet 👍 kan ju inte vara mer Ă€n gott. 


Meddelar nĂ€r dom finns i vĂ„ra frysdiskar 😊

Nu ska jag dammsuga lite Ă„ planera middagen. Men ha en fin torsdag allesammans. 

3 reaktioner pĂ„ ”SNÖ 😡

  1. Wow den stora pro pud men choklad sĂ„g ju alldeles kanon ut!!!!! Det mĂ„ste du bara sĂ€ga nĂ€r ni har 🙂
    SĂ€ger som du nu vill vi ju ha takdropp och sol ingen mer snö, nu Ă€r jag less!!!! Fan vad det snöade alltsĂ„ i förrgĂ„r. IgĂ„r var det ju hĂ€rligt vĂ€der ute, men dĂ„ hade den jĂ€vla plogbilen dragit upp stans vall utanför oss, skottade halva sĂ„ att jag skulle kunna komma ut, hade brĂ„ttom son fan och sĂ„g det dĂ€r nĂ€r jag öppnade dörren….. surar! NĂ€’ nu bestĂ€mmer vi att det Ă€r slut snöat 🙂

    • Yes. Jag vill ju ha ha in alla fyra smakerna 😊 citron glassen tror jag Ă€r god. Eller jag hoppas det i alla fall. Glassen Ă€r en halv liter det Ă€r dĂ€rför dom Ă€r stora 👍 alltsĂ„ sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ less pĂ„ snön nu đŸ˜± bort bort bort med den.

      • Jaaa det blir spĂ€nnande att smaka 🙂 jag Ă€lskar ju glass! Vi fĂ„r ta och köra nĂ„gon besvĂ€rjelse över snön tror jag … 😀

LĂ€mna en kommentar