Lördag kväll.

Har precis tittat på stjärnornas stjärna och det ganska kul 🙂 å helt rätt som vann 🙏

Idag har jag varit flitig i köket. Har bakat bullar samt gjort en egen variant av pad thai 🙏 gott var det med kyckling, räkor och massa grönsaker.

Kallt som tusan idag 😝 men vi passade på att storhandla och hämta kakorna till Frejas tuggring som hon älskar.

Den varit favorit sen dag 1.

Tillsammans stickar och virkar, samt målar vi på SV ❤️ och har en enorm gemenskap under denna konstiga tid, ingen ska känna sig ensam och isolerad ❤️ distanscirklarna är jätteroliga och jag är själv med i några och har lärt mig massor 🙏 tack vare alla suveräna deltagare som hjälper och peppar mig så att jag klarar av det jag försöker lära mig 😂 å tänk, jag klarade av att läsa ett mönster. Så nu har jag virkat min första duk ever 🥰

Nu ska jag fortsätta glo lite TV men vi hörs och syns. Stay safe ❤️

Lämna en kommentar