Oj oj oj

Vad tiden går fort 🥴 och mycket händer både på gott och ont. Vi har fortfarande hemma jobb, inga klasser mer än på distans eller utomhus. Börjar faktiskt klättra lite på väggarna 🤓 men det positiva är att det faktiskt börjar bli snöfritt 😂 rätt sent i år men dock.

Idag har vi haft ljuvligt väder och nu är det sommar hos oss 🙏 älskar mina altaner.

Framsidan.
Baksidan

Nu har man tammefan flera vardagsrum 😂 så nu önskar vi en skön och varm sommar så man kan nyttja dem till fullo ❤️ njuta och ta vara på sommaren när allt annat är inställt. Gilla läget med positiv anda lixom, vi kan inget göra ang virus läget.

Vi har tagit farväl av våran faffa Melwin förra veckan, han ramlade ihop under en promenad och dagen efter 2 ggr till. Hjärtat var trött 😪 men vi fick 11 år tillsammans.

❤️❤️❤️

Känns konstigt att inte vara en vinthunds ägare mer 😪 inte ha någon stor hund alls, nu är Freja ensam hund. Men det ska nog gå bra det oxå 🥺

Idag blev det grillat och man törs nästan inte dricka favvo ölen 🥴 men jösses vad det smakade bra till spetten.

Nu hoppas vi att värmen stannar ända till september. Jag önskar er en fin och trevlig helg tills vi ses igen.

5 reaktioner på ”Oj oj oj

  1. Nä vad tråkigt att Melwin är borta ❤ Han får möta upp Alice, Skoooot huden och alla de andra. En dag återförenas vi, det är jag helt övertygad om. Jag har min inre bild om hur det ser ut när det blir min tur att gå över bron. Då sitter hon där, min älskade Tiara, allra först, Atlaz sluter upp bakom henne och sen kommer alla de andra efter, Exo, Nellie osv. De tar med mig till vårt ställe, en liten stuga med halm tak, där ligger Ozzy och alla andra katter vi haft, fåglarna i träden, solen skiner, jag ser min pappa, mormor, morfar. Det är fin lummigt, det är sol och det är sommar. Dit går min resa en dag ❤

    Så fint du gjort på altanerna! Mysigt, nu får vi bara hoppas på att efter regn kommer verkligen solsken! Om vi ser på vädret idag så är det ju lovande. Vi ska oxå börja bygga om vår altan, den är nu gammal så det blir en stöörrree!!! Jag lever ju på altanen hela sommaren, så det ska bli bra Får väl ligga där och tycka synd om mig motormeet helgen 😀 Eller så får jag och Nina presentera bilarna på ICA parkeringen och undrar hur de tänkte sig i klädseln, foppa, t shirt och underliga shorts 😀 ❤

    Kraaaaam Åsa i er förlust ❤

    • Jo det är ju baksidan med att vara djurägare, den dagen kommer alltid tyvärr 😦 men vi tar en dag i taget och det brukar ju gå bra. Tack för omtanken ❤

      • Nä det är faktiskt lite läskigt, jag hör honom precis hela tiden 🥺 hör när han kommer i trappen, när han smäller i matskålen och senast igår frågade jag Tobbe om han Melwin varit på kvällspissen 🥺

      • Visst är det så, det är faktiskt lite läskigt, håller med. Jag minns när Kingen Dannes hund han hade när vi började dog. Han avlivades i deember, han hade fel på njurarna, det var bara skinn och ben av stackarn till slut. Sen 3 dagar efter det drömde jag att han kraffsade på ytterdörren som han alltid gjorde när han ville in, han var stor och ståtlig igen. Jag hörde honom komma i hallen och sen med med en duns lägga sig vid min sida av sängen, där låg han oftast och sov. Jag vet att jag tänkte i drömmen, ja nu kom han hem ❤
        Jag har hört och känt dom så många gånger så de är med oss nånstans ❤

Lämna en kommentar